Po prostu Joanna:))

// // Leave a Comment
Za oknem coraz więcej śniegu za oknem, co mnie baaardzo cieszy:) A ja nadal fotografuje w pseudo studyjnych warunkach:P Ale idzie mi chyba coraz lepiej chociaż często się wkurzam na sprzęt;/ :] Lampę trzeba zmienić jedna zdecydowanie, albo zainwestować w lepsze akumulatory? się okaże:] Niedługo mikołaj i święta:P więc kto wie...;)
Materiału do ogarnięcia ciagle przybywa i nie wiem czy ja się wyrobie z wszystkim:P Dzisiejszy materiał udało mi się zrobić po tygodniu;/ a tu kolejne czekaj:P Chyba trzeba pomyśleć o "wolnym". Do rzeczy. warunki te same, softbox+400d+50mm 1.8 i tyle:) Czasem nawet sam softbox bez błysku:P Pozowała Joanna która świetnie sobie radziła:) Również przygotowana do sesji była bardzo dobrze:] Efekty poniżej...


















0 komentarze:

Prześlij komentarz