Warsztatowo z OKMF

// // 1 comment
18 grudnia miałem zaszczyt poprowadzić takie mini-warsztaty fotografii studyjnej ludziom z Olkuskiego Klubu Miłośników Fotografii, w którym to uczestniczę :)
Wypadało więc znaleźć modelkę a i wizażystkę żeby pokazać jak to wszystko wygląda na wysokim poziomie:)
Na początek znalazłem wizażystkę Edytę, która również znalazła mi przypadkowo modelką,Martynę;)
Martyny nigdy nie fotografowałem wiec podwójny był stres:P
Ogólnie to odbyło się bez niespodzianek, no chyba że losowo wybierający aparat wyzwalacz Yongnuo-tak raz z canonem działał a z nikonem nie:P(jakby ktoś miał wersje rf-602 i miał podobny problem to pisać na maila;)
Serdecznie dziękuje modelce-Martynie, wizażystce-Edycie oraz Dawidowi za przytachanie również swojego sprzętu jak i całej reszcie ekipy OKMF bez której by się to nie odbyło!:)
Mam nadzieję na kolejne takie spotkanie:)



Na początek backstage jaki zrobił Dawid Makowski:



















Kilka ujęć Andrzeja Karonia:






A tutaj efekty moje, wprawdzie nie wiele czasu na to miałem ale udało się coś stworzyć ciekawego:):








1 komentarz: Leave Your Comments

  1. Twoje strzały na końcu wpisu - przepiękne! Zarówno zdjęcia jak i mega, mega śliczna modelka. Na kilku poprawiłbym jeszcze popękane usta, ale rozumiem, że w pośpiechu przygotowane :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń