Martyna

// // 12 comments
Tym razem co nie co inne klimaty;) Bardziej delikatne i subtelnie:)
Malowała ponownie Sonia
Pozowała Martyna













12 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Strasznie dziubkowa modelka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna seria, fajny klimacik :) nie podobają mi się jedynie zdjęcia w czymś czerwonym :) kolorystycznie na nie, gryzie się i nie pasuje mi jakoś do klimatu, no ale to podobno kwestia gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie sztuczna ....a zdjęcia nie wnoszą nic nowego ....

    OdpowiedzUsuń
  4. no, zdjecia ladne, szczegolnie kolory, ale ten dziubek na kazdym zdjęciu razi..

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mnie denerwuje ten dziubek ale zdjęcia ok

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna sesja..super klimat tylko modelka nie trafiona ale fotograf dal czadu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu twierdzisz że modelka nie trafiona? Ty dałabyś/dałbyś sobie lepiej rade? :>

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze znajdą się specjaliści lepsi od modelek dokładniejsi od fotografów umiejący zawsze narzekać cóż taka nasza narodowa cecha zazdrość;)) dziubek widzę na jednym zdjęciu reszta to mimika twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mocna seria- światło, barwy, modelka, ujęcia +++++
    pzdr
    mlecz

    OdpowiedzUsuń
  10. boskie, spuściłam się
    mleczyk

    OdpowiedzUsuń
  11. 8 i 9 mi się podobają :) a cała seria - jej kolorki i klimacik - świetne :)

    Pozdrawiam, Panna Ska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcia. Zakochałem się^^

    OdpowiedzUsuń