Plener w kolorze fuksji...

// // Leave a Comment
Tytuł pewnie dziwny ale o kolorach zaraz bedzię:P Sesyjnie i to w dodatku baaaaardzo pozytywnie! Miejsce?
Park Kościuszki w Katowicach. Kto pozował? Monika o fantastycznej urodzie !! Kto malował? Renatka vel Śmietanka:D . Pomagał i blendował Radek vel K0nik któremu wielkie dzięx za towarzystko i pomoc:) Dlaczego fuksja w temacie?? Otóż... Renatka faaaantastyczna osoba jak i wizażystka wybrała taki kolor:P Ale nie o tym:P My faceci rozróżniamy bo daj że 16/18 kolorów:P Ale przynajmniej moja paleta barw coraz bardziej się rozwija^^ Oprócz łososiowgo,brzoskwiniowego i innych kolorów dzisiaj zaliczam do kolekcji fuksje:D  Troche nam z Radkiem zajęło rozwiązanie zagadki co to za kolor, pierwsza litera to "F" a ostatnia to "A":D. Co do sesji to w planach miałem zrobić większość portretowych ujęć co by ukazać kolory makijażu który był fantastyczny! Sprzętowo? Miałem błyskać ale jakoś nie czułem chęci błyskania;P więc jedynym źródłem światła była blenda:] Oprócz tego to wiadomo 50tka rządzi ale również używałem szkła pod m42 Prakticara 35-70 i Heliosa ale jeszcze się trzeba wyrobić z ustawianiem ostrości tego ustrojstwa:P.
Aha jakby ktoś się zastanawiał czemu wiewiórka tam jest, to już mówie:P jak przyszła tak się nas uczepiła że cały czas nas podchodziła co chwile:P Skąd wiatraczek:P? Wiatrak zakupił Radek na potrzeby własnej sesji ale że idealnie zgrał się z makijażem(przypadek:D) to użyliśmy go do sesji:)
Dobra to teraz troche zdjęć:)






















0 komentarze:

Prześlij komentarz